понедељак, 17. октобар 2011.

Over een collega

Mijn liefde collega heet Stefan Mutic. Hij komt uit Uzice. Hij is twintig jaar oud, heeft zwart haar en bruine ogen. Stefan is altijd blij en positief. Geboren op 27 maart, hij is een representatieve vertegenwoordiger van de rammen.Volgens de stereotype, vuur en water tekenen komen niet overeen. De meeste mensen zouden denken dat we geen goed communicatie hebben. Maar, ik moet je van de andersom overtuigen: we hebben de beste mogelijke relatie die vuur en water kunnen hebben. Hij kan altijd me lachen maken,aan de ene kant. Aan de andere kant, hij is ook betrouwbaar en behulpzaam. Stefan is heel sypathiek: als ik een probleem heb, kan ik altijd met hem praten; als ik blij ben, lacht hij met mij. Ik bewonder hem om zijn doorzettingsvermogen: hij is heel blijvend in wat hij doet en nooit geeft hij op. Ook juicht hij zijn collega's en ik vind dit een leuke en gewijde eigenschap. Ik denk dat allemaal zou een vriend als Stefan moeten hebben. In het geheel, ben ik blij dat ik hem ontmoette.

3 коментара: